18 Şubat 2012 Cumartesi

BEYAZ ELDİVEN SARI ZARF, Celil Oker

Ben tam bir Celil Oker hayranıyım. Şu anda baskısı bitmiş bütün romanlarını da okudum. Ünlü karakteri Remzi Ünal, çok sevdiğimiz, saygı duyduğumuz arızalı bir özel dedektiftir. Kafası herkesinkinden farklı çalışır. Uzun zamandır yazarın yeni bir kitabını okumamıştım.Bu kitapta sekiz öykü bulunuyor. Bana göre öykülerden sadece bir tanesi eski romanların lezzetine yakın. Sanki mecburen yayınlanmış veya 'karaladıklarımı toparlayıp bir kitap çıkarayım' düşüncesiyle basılmış gibi bir izlenim uyandırdı bende.
Özetle, bir gecede okuduğum, yenisinin çıkmasını sabırsızlıkla beklediğim Celil Oker kitaplarını özlemle anıyorum. Daha önce yazarı okumamış kişilere, tanışmak için bu kitapla başlamamalarını öneriyorum. Büyük hayal kırıklığı olabilir.
Eski romanların yeni basımlarının en kısa zamanda yapılması umuduyla...

E.


Beyaz Eldiven Sarı Zarf
Celil Oker
Altın Kitaplar, 174 sayfa, Eylül 2011 (1. Basım)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder