24 Mart 2015 Salı

Fİ / AKİLAH, Azra Kohen

Kitabı okumadan hemen önce "Kitap Günlüğüm" blogundaki yazıyı okumanın çok önemli olduğunu düşünüyorum. Zira yazıda anlatıldığı gibi kitap instagram camiasında gerçekten çok konuşuldu, konuşuluyor. Bu reklam çalışmasına aldanıp çok büyük beklenti ile okunmazsa eğer, gerçekten çok zevkli bir roman. Benim şahsi olarak da kendimden çok şey bulduğum, sanırım okuyan herkesin de kendisinden bir şeyler bulacağı karakterler barındıran bir roman. 
Roman boyunca diri tutulan bir merak var her şeyden önce. Bölüm sonlarında sürekli geleceğe atıf yapılarak, bu yollar nasıl olacak da kesişecek diye merakla okuyorsunuz birbiri ardına sayfaları. Ben de uzun süren metro yolculuklarında ayakta kalmış olsam bile merakıma yenik düşüp durmadan okudum kitabı. Ancak serinin 3. kitabı henüz yayınlanmadığı için cesaret edip ikinci kitap olan "Çİ" yi okumaya başlayamadım. Ya biterse ve hikaye yarım kalırsa diye. Böyle kendi elimdeymiş gibi geliyor, gidip gelip ikinci kitaba göz kırpıyorum. Akıcı, sürükleyici, iyi kurgulanmış, tatminkar betimlemeleri olan bir roman. Sanırım sayfa sayısı sebebiyle sonlara doğru redaksiyon hataları çoğalmış. Okuyan yorulmuş. Güzel vakit geçireceğiniz, bittiğinde sizi hayal kırıklığına uğratmayacak bir kitap.
 E.

 
Fi
Azra Kohen
Destek Yayınları, 598 sayfa,61.baskı Ocak 2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder